Politică Retur

Acasă » Politică Retur

Satisfacție garantată 100%

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumit atunci când achiziționați produse online de la LEIA  iar dacă nu sunteți încântat de produsele cumpărate, le puteți returna* și noi vă vom înapoia contravaloarea acestora.

LEIA Luxury Estethic Institute of Alba face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor din prezentările de pe site. Rareori acestea pot conține mici inadvertențe: fotografia are caracter informativ și poate conține accesorii neincluse în pachetul standard, culoarea poate fi diferită, unele specificații pot fi modificate de producător fără preaviz sau pot conține erori de operare. Va stăm oricând la dispoziție pentru eventuale clarificări și soluționări ale sesizărilor dumneavoastră, la adresa de email [email protected]

Pentru returul TOTAL sau PARȚIAL al unei comenzi, trebuie să înregistrați o cerere de returnare. Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil, butonul Retur, in josul paginii. După înregistrarea cererii de retur, primiți din partea unui operator indicațiile necesare (confirmarea acceptării returului conform condițiilor afișate pe site, modalitatea de returnare, adresa pentru retur, notificările cu privire la returul sumei achitate, etc.) pentru efectuarea returului (primiți răspuns la emailul trimis, va rugăm să verificați și folderul spam al emailului dumneavoastră).

LEIA va înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mult 14 zile de la data denunțării în scris a contractului, dar nu înainte de data recepționării bunurilor, suma înapoiată nu conține taxa de transport.

RETUR TOTAL

– În cazul în care clientul returnează toată comanda, LEIA va returna contravaloarea produselor comandate. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către LEIA va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

RETUR PARȚIAL – În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, LEIA va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.

Va rugăm să ambalați cu grijă produsele returnate, LEIA nu va returna contravaloarea produselor în cazul în care acestea sunt deteriorate pe timpul transportului.

Dacă doriți să primiți detalii suplimentare vă rugăm să ne contactați la adresa de email [email protected].

Dreptul de retragere și exceptările prevazute de lege

Dreptul de returnare se aplică numai produselor comandate și plătite prin intermediul site-ului leia.ro. Reglementările OUG 34/2014 cu privire la dreptul de retur al consumatorului, nu se adresează persoanelor juridice și persoanelor ce ridică de la sediul leia.ro produsele comandate și achitate.

CONFORM OUG NR. 34/2014 PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR ÎN CADRUL CONTRACTELOR ÎNCHEIATE CU PROFESIONIȘTII

“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Ca atare, consumatorul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate și plătite prin site, să notifice înscris SC Darimex Alba SRL înregistrând cererea de retur folosind butonul → Returnează produse din comandă ← (disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii) sau prin trimiterea unei solicitări prin email la adresa [email protected] în care să informeze asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume. SC Darimex Alba SRL are obligația să returneze în termen de 14 zile calendaristice contravaloarea produselor comandate, dacă acestea au fost achitate, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

*Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. c), d), e), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ex Serumul personalizat Universkin); d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid; e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;

Diminuarea valorii bunurilor returnate conform OUG NR 34/2014 Art. 14, Alin. 3

Consumatorului i se oferă dreptul de a se retrage (dreptul de retur) în cazul achizițiilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, tocmai pentru că nu are posibilitatea de a vedea produsele înainte de încheierea contractului, din același motiv i se permite să testeze și să verifice produsele pe care le-a cumpărat în măsură în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora.

Astfel, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al acestora, consumatorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze la fel cum i s-ar permite într-un magazin fizic.

Acțiunile care duc la diminuarea valorii produsului returnat sunt următoarele:

  • ruperea sigiliilor și a etichetelor produsului;
  • ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale ale produsului;
  • zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea cu substanțe externe;
  • desigilarea accesoriilor consumabile ale produsului;
  • desigilarea produselor de îngrijire personală, cosmetice, de curățenie, a produselor pentru copii și nou-născuți, sau a lenjeriei intime.

Atunci când la recepționarea returului se constată faptul că produsul prezintă urme de folosință ce pot cauza diminuarea valorii, produsul este trimis furnizorului spre verificare pentru a constata dacă a fost manipulat corespunzător, iar valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit. Diminuarea valorii produsului returnat în funcție de deteriorarea acestuia poate fi făcută până la 90% din valoarea inițială.

Returnări

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.